درگذشت ناگهانی مرجان خواننده محبوب

۱۳۹۷ شهریور ۹, جمعه

سرنگونی رژیم ایران و آلترناتیو دموکراتیک




کانونهای شورشی پیشقراولان ارتش آزادی در شهرهای میهن

پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را گرامی داشته و این روز خجسته را به خلق قهرمان ایران تبریک گفتند. 
مریم رجوی در پیام تبریک پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین گفت: سه رادمرد بزرگ تاریخ معاصر ایران، محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و علی اصغر بدیع‌زادگان، در تأسیس سازمان مجاهدین آنچه را که میرا و منسوخ و استثماری بود به‌ دور انداختند و به‌جای آن ایده‌ها و راه‌ و روش‌های پیشرو و آزادکننده و بالنده را خلق یا احیا کردند. بدینسان سازمان مجاهدین در شورش علیه کهنگی و بن‌بست و خلق دنیای نو بنیان‌گذاری شد. 
آنها به‌قیمت جان خود، سنت درخشان ایستادن بر سر موضع یعنی وفای به‌عهد را بنا گذاشتند. پس سلام‌های بی‌پایان ما به‌ بنیانگذاران کبیر مجاهدین که آغاز کنندگان راهی بودند که جنبش آزادیخواهی ایران هنوز مدیون آن‌ است.
اگر تمام این ۵۳سال را از نظر بگذرانیم، چکیده تاریخ مجاهدین این است که این سازمان دژ استوار آزادی ایران و سازنده و الهام‌بخش ارزش‌های پیشرو مبارزاتی و آرمانی است. مبارزه‌یی که تا سرنگونی استبداد مذهبی و نفی هر جنسی از بهره‌کشی و تبعیض ادامه دارد.
خوشا مجاهدین که در مبارزه برای پیش‌بردن این هدف، قاطع و بی‌شکاف و بی‌تردید ایستاده‌اند. کوه‌ها لرزیدند؛ اما مجاهدین برای سرنگونی ولایت فقیه از جای خود تکان نخوردند.
خوشا به جوانان و زنان ایران که از چنین گنجینه عظیمی برخوردارند تا بتوانند به نقش تاریخی خود پاسخ بدهند و بر دیکتاتور جبار و جلاد و شیاد بشورند و سرنگونش کنند.

درود بر همه هموطنان شریف و آزاده‌یی که هر گونه همراهی با رژیم ولایت فقیه را خط قرمز پیکار آزادی اعلام کرده و به آن قیام کرده‌اند.



خط دهی اصلی کانونهای شورشی توسط مسعود رجوی؛ تحلیل رژیم ایران برای نیروهای امنیتی-تحلیل ۶ماده‌ای نیروهای امنیتی رژیم درباره کانونهای شورشی
یک رسانه حکومتی وابسته به باند خامنه‌ای و نماینده او در مشهد، روز ششم شهریور۹۷ نوشت: 
مدتی است که ضدانقلاب خارجه نشین به‌ویژه (مجاهدین) برانداز، کُر همآهنگی را به صدا در آورده‌اند که جمهوری اسلامی در فاز پایانی خود می‌باشد، فضای مجازی نیز نقش آتش تهیه آنان را برعهده دارد.
اما در این بین آنچه که مسلم است، (مجاهدین) دست به تغییر تاکتیک زده‌اند و این یک واقعیت می‌باشد که اغتشاشات حتی نسبت به مقطع دیماه گذشته از یک واقعیتهایی عبور کرده است، البته دستگاههای امنیتی ما نیز بیکار نبوده و نیستند و همواره اقدامات مجاهدین را رصد کرده‌اند و به موفقیت‌های شایانی نیز دست یافته‌اند



ایران بی‌تاب و پر‌تلاطم به کمتر از جاروکردن ملاها تن نخواهد داد! ۱۱۲سال پس از انقلاب مشروطه، به‌نظر می‌رسد تاریخ درهای خود را به روی مردم ایران برای آزادی گشوده است. قیام ایران که از اولین ساعتهای بعدازظهر پنجشنبه ۷دیماه ۱۳۹۶ در شهر مشهد آغاز شد، هم‌چنان سیر صعودی را پیموده است.
آن روز، دومین شهر پرجمعیت ایران قیام کرد و نیشابور و کاشمرد و شهر دیگر خراسان رضوی هم همزمان به آن پیوستند. آتش زیر خاکستر سرانجام از جایی که آخوندها فکرش را هم نمی‌کردند، شعله کشید و بیرون زد و به‌سرعت برق و باد سراسر ایران را درنوردید. این بغض فروخفته ۳۹ساله مردم ایران بود که اکنون در پیوند با مقاومت سازمان‌یافته، هم‌چون گدازه‌های آتشفشان به‌سرعت ۱۴۲شهر را درنوردید. جهانگیری، معاون‌اول رئیس‌جمهور رژیم بعداً در مورد وضعیت انفجاری جامعه گفت: «مثل اتاق باروتی است که جرقه‌ای برای یک اتفاق زده شود...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ایران-پیامهای سخنگوی مجاهدین

        رژیم آخوندی پاسدار محمود موسوی مجد را به اتهام جاسوسی اعدام کرد سخنگوی مجاهدین به‌رغم سوابق موسوی مجد این اعدام را که در آ...