درگذشت ناگهانی مرجان خواننده محبوب

۱۳۹۹ اردیبهشت ۱, دوشنبه

امپراطوری مالی خامنه‌ای – ثروت‌های خامنه‌ای

 

رخداد ـ سپاه پاسداران چگونه اقتصاد را غارت کرد؟ - ۲۴تیر۹۹


غارت ثروت و مصادرهٔ اقتصاد مملکت در ازاء سرکوب ملت و حفظ نظام، معامله‌یی بود که خامنه‌ای سال۶۸ با سپاه پاسداران کرد. سپاهی که بعد از مرگ خمینی و پایان جنگ، در حال فروپاشی بود اینطوری سرپا شد. به‌عنوان مثال: قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه که سال۱۳۶۸ به دستور خامنه‌ای تأسیس شد، سال ۸۴ با بیش از هزار شرکت بزرگ به سود ۲میلیارد دلاری رسید. چه‌طوری؟ شرکت ۴۵میلیارد دلاری مخابرات ایران‌ رو زیر ۸میلیارد خریدن، معادن فلزاتی که فقط ۲میلیارد دلار سرمایه داشت رو با ۲میلیون دلار صاحب شدن. این تازه مقدمه‌یی بود برای فساد و غارتهای نجومی. به اسم همین کارخونه‌ها میلیاردها دلار ارز دولتی گرفتن، اما به‌جای تولید، وارد بخش دلالی و ساختمون سازی و تجارت کردن. در نتیجه کارگران بیکار شدن و پاسدارن به املاک و ثروتهای نجومی رسیدن. تظاهرات کارگران فولاد اهواز: کشور ما دزد خونه‌اس توی جهان نمونه‌است، کشور ما دزد خونه‌اس توی جهان نمونه‌است فولاد خوزستان یک نمونه از فساد حیات خلوت تعاونی سپاه پاسداران یعنی هولدینگ یاسه شرکت فولاد خوزستان «دومین قطب تولید فولاد خام» ایرانه که تعاونی سپاه ۴۹درصدشو تصاحب کرد و حقوق و معیشت کارکنانش مختل شد. یکی از مشهورترین پرونده‌های این شرکت مربوط به فساد ده‌هزار میلیاردی هلدینگ یاس با شهرداری تهرانه که عیسی شریفی ‌رو خرجش کردن. شریفی، معاون قالیباف تو شهرداری بود که سال ۹۶ پولها رو برداشت و فرار کرد اما با وعده و وعید برگشت و دستگیرش کردن. یکی دیگه از چهره‌های فاسد هولدینگ یاس به نام محمود سیف چهره کارکشته اطلاعات سپاهه که تو جعل اسکناس و معامله سلاح برای نیروی قدس خیلی کار کرده. و حالا نوبت سیلی‌های پی‌درپی کارگران و گرسنگان بر بناگوش پاسدارانی است که ۴۲سال کشتن و غارت کردن. تظاهرات دانشجویان: مرگ بر سپاهی 
 

خامنه‌ای، پدر‌خواندهٔ مافیای آخوندسالار 

ساختار مافیایی نظام

اصطلاح «مافیا» را در ادبیات سیاسی ایران بسیار شنیده‌ایم. این اصطلاح حتی به رسانه‌های حکومتی نیز راه پیدا کرده و یک از پر کاربردترین آنهاست. اکنون مانند نقل و نبات در رسانه‌های حاکمیت به اصطلاحاتی مانند مافیای شکر، مافیای نفت، مافیای برنج، مافیای فوتبال، مافیای کاغذ، مافیای طلا، مافیای خودرو، مافیای گوشت، مافیای زعفران و... برمی‌خوریم. آن‌قدر در ایران مافیا وجود دارد که می‌توان ساختار حاکمیت را مافیایی نامید. این مافیای آخوندسالار یک «پدر خوانده» در رأس خود دارد که کسی جز علی خامنه‌ای و بیت اسرارآمیز او نیست. در جریان قتل‌های زنجیره‌یی دست‌های پنهان و آشکار این مافیا و پدرخواندهٔ آن قابل ردیابی است. با مراجعه به اسناد منتشره در ارتباط با قتل‌های زنجیره‌یی می‌توان به تحقیق حول آنها پرداخت. 

 

خامنه‌ای، رأس اژدهای هفت‌سر فساد 

با روشن شدن ریشه فساد در بالاترین لایه‌های نزدیک به خامنه‌ای، موج وحشت از خشم و نفرت عمومی نسبت به رأس اژدهای فساد بالا گرفت.
مجری برنامه کشیک سلامت: «الآن شما نگاه کنید معاون قوه قضاییه را امروز دارند محاکمه می‌کنند با آن‌همه فساد آدم می‌بیند این آدم چند تا رئیس محترم قوه را کنارشان بوده و بدنام کرده واقعاً یعنی واقعاً آدم نگاه می‌کند خجالت می‌کشد یک آدمی این همه سال بتواند پشت دو تا مسئول بلندپایه کشور قائم بشود».
یک سایت حکومتی رأس اژدهای هف سر فساد را نشان داد: «باید درباره رهبر هم بتوان بحث کرد. اگر نتوان درباره اصلی‌ترین رکن نظام بحث کنیم پس راجع به چه چیزی می‌توان بحث کرد؟» (روزنامه حکومتی ستاره صبح ـ عماد افروغ).
وقتی پای خامنه‌ای وسط می‌آید، افشای رئیسی و سایر غارتگران قضاییه سهل می‌گردد.
فریدون احمدی ـ مجلس ارتجاع ۲۹اردیبهشت ۹۹: «بر این حقیر ثابت شد که قوه قضاییه نه تنها مأمن و پناهگاه مردم مظلوم نیست بلکه هنوز به‌عنوان ابزاری برای سرپوش نهادن بر ضعفها و ناتوانیها و سوءمدیریتهای کشور عمل می‌کند... وای بر حال ملت».
روزنامه حکومتی ایران فساد رأس قضاییه را نوک کوه یخ فساد توصیف کرد و سخنگوی قضاییه با دستپاچگی تلاش کرد جریان فساد در رأس نظام را انکار کند.
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ۲۰خرداد ۹۹: «تخلف و جرم در قوه قضاییه یک حادثه و استثنا است نه یک رویه و قاعده».
اما نقش خامنه‌ای در عزل و نصب فاسدان قابل انکار نیست.
فریدون احمدی، مجلس ارتجاع ۲۹اردیبهشت ۹۹: «معاون اول قوه در گذشته و حال با استجازه آقای آملی از مقام معظم رهبری دادگاههای انقلاب را به تابویی تبدیل کرده است که داد قضات و وکلای انتصابی هم درآمده است عدالت در آن بر مبنای مصلحت‌های سیاسی است».
ضعف خامنه‌ای و شکستن هیمنه او و برملا شدن بنیاد فاسد، وحشت کلیت نظام را از فرجام‌شان توسط مردم و مقاومت پیشتاز آنها ده‌چندان کرده است.

 

افشای سیاست چپاولگرانه دولت آخوند روحانی در بحران کرونا 

حاجی دلیگانی عضو مجلس ارتجاع در یک دعوای باندی به سیاست چپاولگرانه دولت آخوند روحانی و سوء‌استفاده از بحران کرونا برای سرکیسه کردن مردم اشاره کرد و گفت: «یک میلیون وام را ابتدا با سود ۱۲درصد اعلام کردند؛ وقتی مخالفت صورت گرفت،عقب‌نشینی کردند، بعد شرط گذاشتند حتماً سرپرست خانوار باید گوشی تلفن همراه داشته باشد».

وی افزود: «وزارت ارتباطات کاملاً به‌دنبال سود بی‌سر و صدا برای خود و درآمدزایی برای اپراتورهای تلفن همراه است. در دوران کرونا اینها بیشترین نفع را بردند و حتی هزینه‌ها تا ۲برابر بیشتر از مردم دریافت شد».(روزنامه حکومتی وطن امروز پنجشنبه ۴ اردیبهشت)

 

مؤسسه سیاست خارجی استرالیا: خامنه‌ای به جای اختصاص پول برای مقابله با کرونا، بودجه سپاه پاسداران را افزایش می‌دهد


مؤسسه سیاست خارجی استرالیا روز ۲۹فروردین ۹۹، طی گزارشی درباره منابع مالی رژیم نوشت‌: «رژیم ایران دارای منابع مالی گسترده‌ای است که می‌تواند از آن برای مقابله با بیماری همه‌گیر استفاده کند، از جمله میلیارد ها دلار در صندوق های مختلف مذهبی که مستقیماً توسط خامنه‌ای کنترل می‌شود.
تقاضای رژیم تهران برای رفع تحریم‌ها چیزی نیست جز پوششی برای منحرف کردن توجهات از شکستهای رژیم در پرداختن به تهدید ویروس کرونا و پیشبرد برنامه‌های تجاوزکارانه منطقه‌ای آن».

مؤسسه سیاست خارجی استرالیا می‌افزاید: «خامنه‌ای به جای اختصاص دادن پول بیشتر به مبارزه با بیماری کرونا، بودجه سپاه پاسداران را افزایش می‌دهد با برداشتن تحریم‌ها، پول صرف مبارزه با ویروس نمی‌شود به‌جای آن، می‌تواند به سوی شبه‌نظامیان در عراق، سوریه، یمن و سایر نقاط خلیج‌فارس تغییر جهت دهد. در عین‌حال برنامه اتمی را با آن پیش می‌برند. کمکها تنها رژیم را قادر می‌سازد که هم حاکمیت سرکوبگرانه خود را بر روی ایرانیان گسترش دهد و هم خشونتهایی را که تاکنون در خاورمیانه به‌راه انداخته تشدید کند».

 

بنیادهای غارت و اعترافهای ناگزیر

کارتلهای اقتصادی عظیم، عمدهٔ ثروت و اقتصاد کشور را در چنگ دارند، اما نه به‌مرجع یا نهادی حساب پس می‌دهند و نه نظارتی بر آنها اعمال می‌شود. این کارتلهای عظیم برخلاف معمول همهٔ دنیا، در قبال سالانه هزاران میلیارد تومان گردش مالی و سودهای هنگفتی که از این طریق به‌دست می‌آورند، هیچ مالیاتی هم نمی‌پردازند، چرا که تماماً در تیول ولی‌فقیه ارتجاع هستند و رؤسای آنها را هم خامنه‌ای شخصاً تعیین می‌کند و زیر نظر او اداره می‌شوند.

عرض و طول بنیادهای غارتگر

مهمترین این بنیادها، یا در واقع کارتلهای اقتصادی عبارتند از: بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان خمینی، آستان قدس رضوی و قرارگاه موسوم به‌خاتم‌الانبیا، بنیاد شهید و بنیاد علوی، گفته می‌شود تنها ۴فقرهٔ اول، (بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان خمینی، آستان قدس رضوی و قرارگاه موسوم به‌خاتم‌الانبیا) ۶۰درصد اقتصادی کشور را در دست دارند.                                         یک گزارش تحقیقی در سال ۱۳۹۲، ثروت بنیاد موسوم به‌«ستاد اجرایی فرمان امام» را بالغ بر ۹۵میلیارد دلار ارزیابی کرد. ارزیابی‌های منابع خود رژیم هم کم‌ و بیش همین رقم را تأیید می‌کند، بر اساس اطلاعاتی که منابع خود رژیم به‌دست داده‌اند، ثروت ستاد کذایی که عمدتاً از مصادرهٔ اموال مخالفان رژیم جمع شده، معادل ۲۸۵ تا ۳۸۰هزار میلیارد تومان است. دارایی بنیاد مستضعفان ۶۳هزار میلیارد تومان (در سال ۹۶) است. همین منابع مجموع دارایی ۳بنیاد فوق‌الذکر را ۴۴۶هزار میلیارد تومان ارزیابی می‌کنند که در نتیجه ثروت آستان قدس بایستی ۹۸هزار میلیارد تومان باشد. همین منابع ارزیابی دارایی قرارگاه موسوم به‌خاتم‌الانبیا دشوار و نامقدور دانسته‌اند، چرا که این دارایی‌ها عمدتاً به‌صورت ماشین‌آلات راهسازی، سدسازی و امثالهم است.

دارایی بنیادها، پاسخگوی تأمین هزینهٔ قرنطینه

با بروز بحران کرونا، ضرورت قرنطینه کردن عموم مردم، مانند سایر کشورهای جهان مطرح شد، اما دولت روحانی اعلام کرد که قادر به‌تأمین هزینه‌های قرنطینه نیست و از همین رو حکم داد که مردم تحت عنوان مسخرهٔ فاصله‌گذاری هوشمند سر کار بروند و در واقع بی‌هیچ حفاظ واقعی و مؤثری در معرض هجوم ویروس کرونا قرار بگیرند. در اینجا بود که مسعود رجوی طی پیامی (به تاریخ ۱۷ اسفند ۹۸) مطرح کرد:‌ «خامنه‌ای باید ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه و دارایی‌های «ستاد اجرایی فرمان خمینی» ملعون و ثروت عظیم انباشته در تعاونی‌های سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان و پولهایی را که در عراق و سوریه و یمن و غزه و لبنان هزینه می‌کند به‌بهداشت و درمان مردم ایران اختصاص دهد».

رهبر مقاومت ایران در همان پیام افزود: «رژیم با همین سرمایه و پول می‌تواند از طریق بهداشت جهانی و صلیب‌سرخ بین‌المللی بدون هیچ محدودیتی برای مقابله با کرونا دارو و تجهیزات پزشکی تهیه کند و در اختیار بیمارستانها و مردم قرار بدهد».
مسعود رجوی هم‌چنین به‌«داراییهای آستان قدس رضوی در خراسان که با موقوفات نجومی به‌نام امام رضا در چنگ خامنه‌ای است» نیز اشاره کرد و خاطرنشان نمود که با این پول و سرمایه عظیم، می‌توان حقوق کارگران و معلمان و کارمندان را تأدیه کرد.

رئیس دیوان محاسبات روز ۲۶فروردین در مجلس ارتجاع حاضر شد و ضمن گزارشی از تفریغ بودجهٔ سال۹۷، فساد و غارتگری افسارگسیخته در دستگاه دولت را که بالغ بر چند فقرهٔ چند میلیارد دلاری و هزاران میلیارد تومانی را روی دایرهٔ افشا ریخت.

شستا یک مجموع شرکتهای عظیم و کمپانیهای بزرگ است که سرمایه‌ اش بالغ بر ۹۰میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و در واقع متناظر قرارگاه ضدخاتم‌الانبیاست

نگاهی به حکمرانی خامنه‌ای بر یک امپراطوری ۹۵ میلیارد دلاری

بنا به‌گفته رئیسی جلاد ثروتهای آستان قدس رضوی دربیت خامنه ای ریخته میشود

بیت»خامنه‌ای فاسدترین نهاد سیاسی اقتصادی

سایت مجاهد در۱۱ شماره  به تفضیل به حاکمیت شوم بیت خامنه ای و فساد اقتصادی کشور پرداخته است

لینک آخرین قسمت  

از جمله افشای اسامی مهم‌ترین بنگاههای اقتصادی «بیت»‌ خامنه‌ای

اسامی شماری از مهم‌ترین بنگاههای اقتصادی ایران که عمدتاً در قطب‌های ۱۴گانه زیر سازمان یافته‌اند، به این شرح است:
یک ـ «ستاد اجرایی فرمان امام»
دو ـ بنیاد مستضعفان
سه ـ آستان قدس رضوی
چهار ـ بنیاد شهید
پنج ـ کمیته امداد
شش ـ بنیاد تعاونی سپاه پاسداران
هفت ـ قرارگاه خاتم‌الآنبیا
هشت ـ بنیاد تعاونی بسیج
نه ـ شرکت سرمایه‌گذاری غدیر
ده ـ سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)
یازده ـ قرارگاه خاتم‌الاوصیا
دوازده ـ بنیاد تعاون نیروی انتظامی (ناجا)
سیزده ـ بنیاد تعاون ارتش (بتاجا)
چهارده ـ بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح (ودجا)
 

شماری از اختلاس‌های نجومی معروف دیکتاتوری ولایت فقیه
شماری از اختلاس‌های نجومی معروف دیکتاتوری ولایت فقیه
 
در اردیبهشت۹۸ سفارت آمریکا در عراق با انتشار یک پست در صفحه رسمی فیس‌بوک خود از ثروت ۲۰۰میلیارد دلاری خامنه‌ای پرده برداشت و با استناد به منابع معتبری نوشت: «فساد در جمهوری اسلامی طی ۴۰سال گذشته از رأس هرم قدرت تا همه اجرای آن ریشه دوانده و در حالی که بسیاری از مردم ایران به‌علت وضعیت وخیم اقتصادی با فقر دست به گریبان هستند، تنها داراییهای علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی به ۲۰۰میلیارد دلار می‌رسد.»

امپراطوری اقتصادی علی خامنه‌ای
روز ۵فروردین ۹۹در جلسه ستاد مبارزه با کرونا هنگامی که یکی از حاضران به رئیس صدا و سیمای آخوندی گفت برای حل و فصل مشکلات مردم که در دوران شیوع کرونا ضروری است در منازلشان بمانند، بهتر است رادیو تلویزیون حکومتی چند برنامه تبلیغاتی رایگان(برای تشویق مردم به خرید آنلاین اختصاص دهد) ناگهان رئیس صدا و سیمای خامنه‌ای از دهانش پرید و گفت تبلیغات از رسانه ملی مختص شرکتی به اسم «توسکا»ست که چنان‌چه بدون مجوز آن شرکت آگهی بازرگانی و تبلیغات از هر نوعی پخش شود، صدا و سیما باید جریمه بدهد! یا حداقل کارش به شکایت و شکایت‌کشی می‌افتد و باید احتمالاً جریمه بدهد!
راستی شرکت «توسکا» متعلق به کیست؟
و پخش آگهی تبلیغات و پیام‌های بازرگانی چقدر درآمد دارد؟
که رئیس سازمان صدا و سیما این‌چنین از اقتدار صاحب «توسکا» حرف می‌زند؟

درآمد صدا و سیما از آگهی تبلیغاتی چقدر است؟
برای یافتن پاسخ فقط کافی است به چند مورد از درآمدهای صدا و سیمای رژیم از تبلیغات که در سایت‌های حکومتی منتشر شده، نگاه کنید:
ایرنا ۱۴مهر ۹۸: «یکی از مجریان صدا و سیما گفته بود به‌طور مثال در شبکه سه به یک استار سینمایی برای هر برنامه‌ که یک ‌ساعت زمان می‌برد، ۴۵ میلیون تومان دستمزد می‌دهند و همان وقت از حضور او چند برابرش را به جیب می‌زنند
 ».

 

با تشدید جنگ گرگها و برملا شدن گوشه‌هایی از فساد و چپاول حکومتی به‌دنبال روشنگریهای مجاهدین،

رسالت آخوندی روز ۲۶فروردین نوشت: «انسان احساس می‌کند گاهی یک مشت گوساله سامری

در انتظار فرصت هستند تا با وزیدن بادی که از سوی مجاهدین، صداهایی درآورند

یا تصاویری نشان دهند که جنبش رهبران را زیر سؤال ببرند. این جماعت نباید فرصت نفوذ

و خودنمایی در رسانه ملی پیدا کنند. اتاق فکر صدا و سیما باید ۲۴ساعته دست به ماشه و هوشیار باشد!».

با تشدید جنگ گرگها، کواکبیان عضو مجلس رژیم خطاب به آخوند روحانی گفت: «چرا از منابع بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام و آستان قدس برای مقابله با کرونا استفاده نمی‌شود؟ چرا دولت به‌رغم اطلاع از موضوع کرونا انتخابات را برگزار کرد».

کواکبیان عضو مجلس ارتجاع –رادیو رژیم ۲۷فروردین۹۹

آقای رئیس‌جمهور ممکن است شما با توجه به کاهش قیمت نفت و تحریم‌ها و کاهش فروش فرآورده‌های نفتی و عدم تحقق مالیاتها بگویید در حد منابع موجود برنامه‌ریزی می‌کنید بنده یک ماه قبل گفتم چرا از منابع در اختیار حکومت هم‌چون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و آستان قدس رضوی استفاده نمی‌شود؟

اگر بخواهیم گلایه بکنیم بزرگترین موضوع اینجا این است که چرا دولت و وزارت کشور به‌رغم اطلاع از موضوع کرونا انتخابات دوم اسفند را برگزار کرد؟ که با غیبت حدود ۶۰درصدی مردم در سراسر کشور و حدود ۸۰درصدی مردم در تهران انجام شود. و امیدوارم روزی یک کمیته حقیقت‌یاب علل و دلایل و عوامل آنرا به مردم گزارش دهد». در حالی که آخوند روحانی، گزارش دیوان محاسبات رژیم در مورد ناپدید شدن حدود ۵میلیارد دلار در بودجه سالانه را رد کرده است

.

مصاحبه علیرضا جعفرزاده با الحره - خامنه‌ای بر حدود ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه کنترل دارد

نقش مقاومت ایران در افشای جنایات رژیم در زمینه ویروس کرونا

معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا درباره نقش مقاومت ایران در افشای جنایات رژیم در زمینه ویروس کرونا گفت: «ما تلاش می‌کنیم که نقش رژیم ایران را در بحران کرونا روشن سازیم، زیرا رژیم اجازه داد که این ویروس منتشر شود و متعاقباً تعداد فوت شدگان را پوشاند. از سویی رژیم هیچ کاری برای مردم ایران انجام نمی‌دهد.
ما تلاش کرده‌ایم طرح و برنامه‌های رژیم ایران را افشا کنیم اما باید بگویم که همه بازیهای (رژیم) در مورد برداشته شدن تحریم‌ها ربطی به نجات جان مردم ایران ندارد.
رژیم ایران پول و داراییهای زیادی دارد. در بودجه سال گذشته از ۱۲۰میلیارد دلار، بیش از ۵۵میلیارد دلار به هزینه دفاعی و دخالت‌های نظامی و حمایت از بازوهای ایران در عراق و سوریه و لبنان و برنامه موشکی و تروریسم اختصاص یافت.
علاوه بر این خامنه‌ای بر دهها مؤسسه کنترل دارد که هر کدام از آنها از ۴۰ تا ۱۰۰میلیون دلار سرمایه دارند. واقعیت این است که این پول را می‌تواند برای بهبود وضعیت شهروندان ایرانی هزینه کند ولی اینکار را انجام نمی‌دهند.

برملا شدن۴.۸میلیارد دلاری در بودجه سال ۹۷ و منکر شدن این دزدی کلان توسط روحانی



در ارتباط با دزدی ۴.۸ میلیارد دلاری در بودجه سال ۹۷، و منکر شدن وقیحانه این دزدی کلان توسط آخوند شیاد حسن روحانی، نادری عضو مجلس رژیم گفت: ملت در این شرایط حساس از اقل‌های زندگی‌شان مانده‌اند. دختر ۱۲ ساله در ایلام خودکشی می‌کند این دور از انصاف است که دولت در این شرایط کشور گزارش رسمی دیوان محاسبات در تفریق بودجه و به تاراج بردن اموال عمومی را خلاف واقع بداند. وی افزود در این دنیای فناوری خیلی سخت نیست که بدانیم لحظه‌ای که ارز گرفته شده کجا منتقل شده و کجا ثبت شده و اینکه در چه مسیری است اما این عمل صورت نمی‌گیرد. به خاطر اینکه افرادی، چه اشخاص حقیقی و چه حقوقی در قدرت قرار دارند. حدود پنج میلیارد دلار از ارز‌های دولتی ما‌به‌ازای واردات کالا نداشته و این تنها نمونه‌ای از تخلفات در کشوری است که دچار کرونا شده و از بانک جهانی به دنبال وام است. روز سه‌شنبه عادل آذر رئیس دیوان محاسبات در جلسه مجلس ارتجاع از تخلفات متعددی که حاکی از فساد حکومتی است از جمله، عدم وصول بیش از ۱۰هزار و ۸۰۰میلیارد تومان از دلار دولتی خبرداد: عادل آذر رئیس دیوان محاسبات، مجلس ارتجاع ـ ۲۷فروردین ۹۹ در سال ۹۷بابت واردات کالاها و خدمات اساسی و غیراساسی معادل ۳۱میلیارد و ۴۱۶میلیون دلار ارز به نرخ دولتی تأمین شده است. مطابق بررسی‌های به‌عمل آمده در این دیوان و اطلاعات اخذ شده از گمرک جمهوری اسلامی ایران تا تاریخ ۱۳۹۸.۹.۱۲ موارد زیر قابل ذکر می‌باشد: ۱- تعداد ۹ هزار و ۶۵۸ ردیف تأمین اعتبار ثبت سفارش توسط اشخاص حقیقی و حقوقی مجموعاً بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۲۱ میلیون دلار به‌رغم دریافت ارز ۴۲هزار ریالی وارداتی صورت نگرفته است. گزارش حسابرسی عملکرد ارز ۴۲۰۰تومانی حاکی است از مجموع ۱۲هزار و ۵۶۳میلیارد تومان ما به التفاوت نرخ ارز که باید توسط ۲۱بانک عامل وصول گردد حدود ۱۴درصد آن تا تاریخ ۹۸.۹.۱یعنی ما در ۹۸ هم دنبال کردیم؛ وصول گردیده و بیش از ۱۰هزار و ۸۰۰میلیارد تومان آن وصول نشده است

کرونا برای مردم، پول بیشتر برای مجلس

طرح افزایش حقوق نمایندگان در مجلس آخوندی از خبرهایی بود که در شرایط کنونی میهن ما، خشم و نفرت بیشتر مردم از رژیم را برانگیخت.
اکبر رنجبر زاده عضو هیأت رئیسهٔ مجلس ارتجاع در گفتگویی با خبرگزاری حکومتی تسنیم (۲۶فروردین ۹۹) از افزایش ۱۵درصدی حقوق نمایندگان مجلس آخوندی خبر داد. این در حالی‌است که اقشار کم درآمدی که حیات و ممات‌شان وابسته به نیروی کار آنهاست، مجبورند برای حفظ جان خود از گزند کرونا در منازل بمانند؛ بی‌آن‌که کمکی از جایی دریافت کنند.

دریافت یارانه با وجود حقوق‌های نجومی

کار به جایی رسید که روزنامه حکومتی آرمان هم در وحشت از خشم فزاینده مردم روز ۳۱فروردین نوشت:
«بسیاری شغل‌شان را با رعایت فاصله اجتماعی به‌منظور محافظت بیشتر از دست می‌دهند. دولتها و حکومتها باید از ذخائر ملی که دارند در این‌گونه موقعیت‌های بحرانی به داد زندگی مردم برسند. در کلیپی دیدم عده‌یی از کارگران مشهد می‌گویند کرونا ما را بکشد بهتر از این است که الآن از گرسنگی بمیریم»
در چنین وضعیتی رژیم به‌جای دست در جیب کردن و کمک به مردم تهیدست، از محل دارایی‌های میلیاردی ارگانهای تحت کنترل خامنه‌ای، حقوق نمایندگان مجلس خود را افزایش می‌دهد. نمایندگانی که صرفنظر از حقوق‌های میلیونی با سوءاستفاده از رانت‌های متعدد، ثروتهای آن‌چنانی به هم زده‌اند.
روزنامهٔ حکومتی رسالت ۳۰فروردین در مقاله‌یی تحت عنوان «نمک بر زخم مردم»‌ اگر چه در راستای منافع باندی به «این اقدام نمایندگان مجلس» خرده گرفته و آن‌را جزو اقداماتی که «مردم را نسبت به مسئولان کشور ‏دلسرد می‌کنند» خوانده است، اما با اشاره به گسترش نفرت عمومی و در وحشت از آتش خشم گرسنگان که ریش و ریشهٔ تمامیت نظام را می‌سوزاند، ناچار شده‌است پرده از واقعیاتی چند هم کنار بزند:
«این ‏اقدام نمایندگان یاد و خاطره درخواست دولت از افراد پردرآمد جامعه مبنی بر ‏انصراف از دریافت یارانه را زنده کرد، در آن دوران نیز بسیاری از مسئولان حتی با ‏حقوقهای نجومی، از گرفتن یارانه انصراف ندادند. با وجود چنین شرایطی نمی‌‏توان از مردم توقع همکاری و کمک داشت.»‏

طنز تلخ و انعکاس نا مناسب در جامعه

رسالت در مقالهٔ خود از زبان سجادی یکی از کارشناسان وابسته به حکومت می‌نویسد:
«نمایندگان باید با اختصاص دادن بخشی از حقوق خود یا اقدامات عملی در ‏صف اول مبارزه با کرونا قرار می‌گرفتند. اما اکنون با وجود روزهای آخر تصدی گریشان با اتخاد چنین ‏تصمیماتی تنها بر منفعت طلبی خود صحه می‌گذارند.» وی نسبت به «انعکاس نامطلوب» این عمل در جامعه هشدار داد و افزود:‏
«چنین اخباری انعکاس نا‌مطلوبی در جامعه خواهد داشت... هم‌چنین در زمانی که جامعه با بحران روبه‌رو شده ‏چنین پیشنهاداتی بسیار غیرمنطقی است. این اقدام نمایندگان طنز تلخی است که به‌طور ‏حتم انعکاس نامناسبی در جامعه خواهد داشت.»
واضح است آنچه را که رسالت «انعکاس نامطلوب» می‌نامد، همان واکنش‌هایی است که توده‌های به ستوه آمده گوشه‌یی از آن‌را در قیام آبان ۹۸نشان دادند.
حبیب‌الله بوربور کارشناس حوزهٔ سیاسی وابسته به نظام در واکنش به افزایش حقوق نمایندگان گفت: «باید به عقل کسی که هم‌چنین طرحی را مطرح می‌کند، شک کرد» و افزود:‌ «حقوق فعلی نمایندگان بیش از ۱۵میلیون تومان است که با احتساب سایر ‏مزایا مانند هزینه دفتر، خودرو، راننده، محافظ، مسکن در تهران، مأموریتهای ‏خارجی و داخلی و پاداش به بیش از این مبلغ می‌رسد. پس دستمزد آنها کم نیست ‏که برای بالا بردن آن تلاش کنند.» (رسالت ۳۱فروردین)
روشن است که بوربور نیز از سر دلسوزی برای نظام مزایای نمایندگان را به رخ می‌کشد تا آنان را از انفجار اجتماعی که آن‌را «انعکاس نامناسب» می‌خواند، برحذر دارد.

نمایندگانی که مردم می شناسند

مطالبهٔ حقوق بیشتر آن‌هم در شرایطی که تودهٔ مردم در چنگال مرگ و گرسنگی گرفتارند، قبل از هر چیز این واقعیت را تأکید و تأیید می‌کند که نمایندگان مجلس ارتجاع از ابتدا هم قرار نبوده که اندیشهٔ مردم و جامعه را در سر بپروراند بلکه هما‌ن‌گونه که در بدو ورود تعهد داده‌اند، تنها به مصالح نظام فکر می‌کنند و در حقیقت به‌جای مردم ولی‌فقیه را نمایندگی می‌کنند و لذا هیچ‌گونه سنخیتی با مردم ندارند و جز نفرت و انزجار چیزی در میان این دو وجود ندارد.
مردم ایران جز آنان که برچیدن بساط این نظام ضدبشری را پیشهٔ خود کرده‌ و مصممند تا همه چیز خود را فدا کنند تا خلق به همه چیز برسد، نمایندهٔ دیگری ندارند و نمی‌شناسند.

رژیم ولایت فقیه و هزینه پولهای سرقت شده از مردم برای ساختن زیردریایی هسته ای در بحبوحه فاجعه کرونا

رژیم جنایتکار ولایت فقیه و هزینه پولهای سرقت شده از مردم برای ساختن زیر دریایی هسته ای در بحبوحه فاجعه کرونا


در حالیکه حکومت آخوندی در فاجعه کرونا مردم محروم را به قربانگاه می فرستد واز صدها میلیارد دلار اموال سرقتی مردم چیزی برای قرنطینه و نجات جان آنها هزینه نمی کند، خانزادی سرکرده نیروی دریایی ارتش تحت امر خامنه‌ای اعلام کرد، ساخت زیردریایی هسته‌ای در دستور کار نیروهای مسلح قرارگرفته است.

خانزادی گفت: به فکر ساخت زیردریایی هسته ای هستیم و در ساخت زیردریایی های بزرگ تر از فاتح این قابلیت در وزارت دفاع به صورت بومی وجود دارد. موضع (نظام) در بحث انرژی اتمی مشخص است و بارها خامنه‌ای بر صلح‌آمیز بودن آن تاکید داشتند.

سرکرده نیروی دریایی ارتش رژیم افزود: تهدیدات بسیاری در پیرامون ما وجود دارد، امروز اگر شاهد حضور ناو هواپیمابر آمریکایی در منطقه هستیم باید بدانیم که رانش آن هسته ای است و این موضوع باعث می شود تا ۶ ماه در دریا بماند که در غیر این صورت ، باید بعد از مدت کوتاهی برای سوخت گیری به بندر مراجعه کند و سپس به دریانوردی ادامه دهد.

وی در یک ادعای مسخره گفت: اگر دشمن به پایگاهی حمله کند زیردریایی می تواند در مسافتی دورتر پنهان شود و در محلی که آن ها تصورش را هم ندارند به دشمن حمله کند، پس با این ویژگی زیردریایی نیاز به یک رانش ویژه دارد که اگر آن را رانش هسته ای بدانیم پس زیردریایی به آن احتیاج دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ایران-پیامهای سخنگوی مجاهدین

        رژیم آخوندی پاسدار محمود موسوی مجد را به اتهام جاسوسی اعدام کرد سخنگوی مجاهدین به‌رغم سوابق موسوی مجد این اعدام را که در آ...